Vragen
Om de wachtrij bij het afhaalmoment zo klein mogelijk te houden werken we in tijdsvakken van 15 minuten en kunt u uiterlijk 30 minuten van te voren bestellen.
U kunt uw bestelling op de dag zelf invoeren vanaf de middag, met als eerste ophaaltijd 16:30 uur.
De laatste bestelling is tot 21:00 uur op te halen en daarom tot uiterlijk 20:30 uur in te voeren.
Nee, helaas! Omdat we de contactmomenten zo kort mogelijk willen houden kun je alleen online bij ons betalen. Zo kun je ook niet bij ons in de zaak bestellen. Bestel daarom vooraf online en kom je bestelling ophalen op de afgesproken tijd.
De Lunch Boks is alleen te bestellen via onze WhatsApp-chat. Stuur daarom een WhatsApp bericht naar 0162 - 313 256. Je kunt hier je bestelling doorgeven waarna je een Tikkie zult ontvangen. Na het betalen van deze Tikkie kun je de bestelling op het afgesproken moment komen afhalen (of bezorgen in overleg).
Wanneer je bestelling een bierpakket (of andere alcoholische drank) bevat, zijn wij genoodzaakt om de afhaaltijden te beperken tot voor 20:00 uur 's avonds. Dit houdt in dat het laatste afhaalmoment voor een bestelling met daarin een alcoholische drank 19:45 is. Hierom kun je je bestelling dus niet later bij ons afhalen. Wanneer je de alcoholische producten uit je bestelling verwijdert zal je wel latere tijden kunnen selecteren.
Aangezien we alleen gebruik maken van iDeal-betalingen, zijn we afhankelijk van de beschikbaarheid van de systemen van jouw bank en onze betaalprovider Mollie. Het kan daarom weleens voorkomen dat een bank een storing heeft m.b.t. iDeal. Check daarom altijd even deze site om te controleren of er problemen bekend zijn. Mocht dit niet het geval zijn, probeer dan je bestelling nogmaals te plaatsen. Mochten er zich problemen blijven voordoen, neem dan contact met ons op zodat we samen kunnen zoeken naar een oplossing.
Nee, helaas! We proberen de contactmomenten zo kort en klein mogelijk te houden. Hierdoor hanteren wij een internet-only beleid en accepteren dus alleen online betalingen via iDeal. Je kunt online je bestelling plaatsen en betalen. Daarna kun je je bestelling op de afgesproken tijd afhalen.
Nee, helaas! We proberen de contactmomenten zo kort en klein mogelijk te houden. Hierdoor hanteren wij een internet-only beleid en accepteren dus alleen online betalingen via iDeal. Je kunt online je bestelling plaatsen en betalen. Daarna kun je je bestelling op de afgesproken tijd afhalen.
Nee, helaas! We proberen de contactmomenten zo kort en klein mogelijk te houden. Hierdoor hanteren wij een internet-only beleid en accepteren dus alleen online betalingen via iDeal. Je kunt online je bestelling plaatsen en betalen. Daarna kun je je bestelling op de afgesproken tijd afhalen.
Indien je de orderbevestiging van de buurman bij je hebt, mag je ook zijn bestelling meenemen inderdaad.
We hebben een deel van onze kaart voor je geselecteerd om online aan te bieden. Wanneer een gerecht niet online te bestellen is, kunnen we het wegens voorraad of verpakking ook niet leveren.
Via de producten kun je opmerkingen plaatsen. Voordat je de bestelling gaat betalen kun je ook opmerkingen toevoegen in het opmerkingenveld. Gelieve hiervan gebruik te maken wanneer je een wijziging wilt doorgeven of allergie hebt.
Nee, helaas! We zijn enkel geopend voor het afhalen van bestellingen. Wegens de door de overheid opgelegde maatregelen kunnen wij je helaas niet ontvangen voor een hapje of een drankje in onze gasterij. Daarom vragen we je dan ook om je bestelling mee naar huis te nemen en daar te nuttigen.
Voor andere vragen kun je ons normaal bereiken. Wel vragen we je om zelf online een bestelling te plaatsen. We kunnen je helpen met je bestelling, maar kunnen de bestelling niet telefonisch van je aannemen.
U kunt ook contact opnemen via onze Whatsapp-chat